søndag 27. august 2006

Relaxing

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, så söt!!!

Linda sa...

Vilken goding!! Jag har ju sagt att jag vill bli katt i mitt nästa liv. Tänk att kunna ligga så där och alla tycker ändå att man är bedårande :)

JULIEK sa...

matilda: ja hon er så søt
lindalotta: ha ha ja ingen synes jag er søt nær jag ligger slik på marken i min hage : )

Tone sa...

Herlige bilder. Når man ser dem ligger slik, så skjønner man hvor uttrykket "katteskinn" stammer fra.
Du kan jo prøve, kan jo hende at noen ihvertfall drar på smilebåndet hvis du ruller deg rundt i hagen ;-)

Det Mörka Hotet sa...

Det är något speciellt med katter - men det tycker jag om hundar också!

Samuel

JULIEK sa...

leah: spørs om naboene reagerer, de er så vant nå å finne meg i alle mulige stillinger når jeg fotograferer rundt i hagen he he

samuel:ja elsker begge sorter jeg, men tror kanskje jeg forstår katter best

Vilma sa...

Japp, så där ska man ligga :) Kram från Vilma

JULIEK sa...

speja: ja katter er viktigt i livet : )
vilma: ja du vet : )

Hulda sa...

ja, den katten kunne virkelig slappe av! Hundene våre bruker å ligge under sofaen og sove. Der ligger de ofte med beina oppetter veggen, det ser helt sykt ut, he he

qi sa...

Åh, ljuvligt slappa bilder, så ligger mina katter också när det känner sig totalt trygga.

JULIEK sa...

hulda: he he ser det for meg. Har du to hunder Hulda? trodde du bare hadde en nå.

qi: ja det et nydelig å se trygge katter som har det bra : )