fredag 1. september 2006

Ha en fin helg !

21 kommentarer:

Anonym sa...

Är det din?

SÖT är han/hon i alla fall! :-)

Och trevlig helg på dig med!

JULIEK sa...

ellis: mine svigerforeldre sin. Dessverre dog han i vår, men vi minnes han med mycke glede, han var en herlig hund.

litenIda sa...

Ååååå, så søtt bilde!! Trist at han ikke er hos dere lengre!

God helg til deg også, julie! :)

Anonym sa...

Herlig bilde da! God helg til deg også! :-)

Linda sa...

Vilken gosig vovve, han myser i hundhimlen nu.
Ha en skön helg!

Tone sa...

Riktig god helg til deg også, Julie. Hunden var kjempesøt, trist at han ikke er mere.

qi sa...

Det var den sötaste hund jag sett på länge! Ha en trevlig helg du med, Julie!

JULIEK sa...

daisy / huset i hagen : ja han er så søt der han ligger på bamsen sin : )

lindalotta: ja han tittar nog ned på oss

leah: ja det var leit for svigerforeldrene min,
han var jo som et lite barn for dem

qi: ja vist er han søt, snill var han også, gikk jættebra ihop med alla våre djur : )

Det Mörka Hotet sa...

Vilken härlig liten "luddskalle"!

Trevlig helg på dig och ha't så "jættebra" nu...!

Samuel

Hulda sa...

SÅ nydelig han var! Ligner på våre to bichon friseer. Det er skjønne hunder.

Anonym sa...

Tack detsamma. Du har fina bilder dumed på bloggen

Anonym sa...

Men vilken gullig hund. Är det en bichon frisee'? Tack detsamma till dig!

Minne sa...

Oj vilken sötnos! Det liknar en hund som vi funderar på att köpa. En Bolognes! Är det en sådan eller en annan ras? Tråkigt att han inte finns mer, men livet är tufft ibland :(

JULIEK sa...

samuel: ha ha luddskalle, du har altid så herlige ord, och jag skrattar : ) Vet du foresten at denne hunden er allergivennlig, så en slik en kan du også ha....

hulda: ja bichonene er helt herlige

gunnel: takk så mye

eva: ja det er en bichon frisee och herlig var han

minne: så roligt at ni skal kjøpe hund, dette er en bichon frisee, ja vi saknar honom mycke

Anonym sa...

Jeg har vokst opp på en gård, og dyr har vært en del av hverdagen. Etter at jeg flyttet hjemmefra har det ikke blitt noen anskaffelser, men min kjærlighet til disse dyrene har gitt utslag i diverse håndarbeider. Det har for eksempel blitt katter i alle varianter. Min lillesøster har vært den som har anskaffet hele familien masse forskjellige dyr som har blitt en del av fellesskapet. Hvis du klikker på navnet mitt, så har jeg laget en link til bloggen og dyrene hennes (og på mange måter også våre!)

JULIEK sa...

liv-toril: velkommen hit : ) har vært inne på din søsters blogg, kjempekoselig side med mange dyr : )

Det Mörka Hotet sa...

ÄR DET SANT: kan VERKLIGEN pälsallergiker ha en sådan hund...?!!!!

Samuel - djurvän

JULIEK sa...

samuel: ja faktisk, disse hundene røyter ikke, altså feller ikke hår, perfekt for allergiske personer. Hur slår din allergi ut, nær du er i kontakt med djur eller også når du er i samme rum?

Det Mörka Hotet sa...

Ja, jag blev ju allergiker i vuxen ålder och då har man - i regel - oftast inte lika svåra allergiska reaktioner.

Jag får astmaproblem, inte direkt utan det kan dröja i flera timmar. Och det beror även på mitt allmänna hälsotillstånd (om jag är pigg, är vältränad mm).

Samuel

Anonym sa...

Skönt att du äntligen kan läsa texten på min sida!
Tjusig hund du har förresten!

JULIEK sa...

samuel: ja da kan du nok tåle en slik hund ja, noe å tenke på ; )

i nød och lust: ja tenk så glad jeg ble da jeg endelig kunne lese teksten igjen : )