onsdag 20. september 2006

Sesongens siste erteblomster...

... lukter såååååå godt !

20 kommentarer:

Hulda sa...

Koselig bilde av pus og blomster. :o) God tur til London når den tid kommer, det hørtes veldig artig og spennende ut.

Moni sa...

Vilken sööööööööt katt! Alldeles vit om nosen... :)

Anonym sa...

Härlig bild!

Tone sa...

Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst på juletur til London, jeg også... Gubben og jeg har pratet om en barnefri helg lenge nå, kanskje jeg skal sette ham også på tanken om en aldri så liten londontur..;-)
Bildet ditt var nydelig, motivene likeså. Katt og blomster på en gang, to fluer i en smekk :-)

Tone sa...

London med stor L...

qi sa...

London...? Har jag missat något?

qi sa...

Ja, det hade jag... ser när jag scrollar ner...

JULIEK sa...

hulda: ja der er det julestemning der : )

speja: jag plages faktisk litt med dom jag også, får inte så många som jag vil, men några blev det och doften var underbar

moni: ja hun er så søt och nyfiken

lox: tack : )

leah: ja ta han med på en langhelg i london, så gjør du unna julepresangene samtidig : )

qi: ha ha bra du hittade vad vi pratade om : )

Anonym sa...

Det er tydelig at pusen synes de luktet godt. Misunner det Londonturen, jeg har flyskrekk de luxe. Jeg har alltid hatt lyst å reise til Amerika, men når jeg må svømme over, så blir det nok aldri.

Anonym sa...

Fin bild!
Luktärtor var det länge sedan jag hade förmånen att få lukta på. Du har tur du!

Anonym sa...

SÅ søtt biled da.

Bloggblad sa...

Vilken underbar bild... katt och blått helt naturligt... Lyckos dig som lyckas med luktärter, jag har kört trial and error med dom i flera år...

anna k. sa...

Underbar bild Julie!!

Det Mörka Hotet sa...

Jag gillade både blommorna och katten!

Samuel

JULIEK sa...

camilla: får ikke opp linken du har skrevet

kreoline: uff det er ikke lett. Min man har også det. Jag hadde det en stund, men så forsto jeg at det er farligere å kjøre bil enn å fly. Håper du får det bedre.

saravillfara: ja dom lukter kjempegodt. Har dem i vase inne, så kjenner man lukten hver gang man går forbi.

anniche: ja ikke sant

bloggblad: jag sliter faktisk også med dom. Ett år hadde jag massor, i olika farger, etter det har det varit svårt. I år fikk jag några, men dom kom hela sommeren så jag måste vara fornøyd.

lantliv: tack så mycke : )

samuel: javist er dom båda fine, mine katter er så nyfiken på alt som er nytt

Anonym sa...

Så fint bilde! Jeg er også veldig glad i erteblomster! Så koselig at du likte te kanne hetten, kan du sende meg en e-post? post@bjoroey.no

Anonym sa...

Och har en såååå vacker färg! :-)

JULIEK sa...

karna: ja erteblomst er både vakre og dufter deilig.

cleo: ja ikke sant, fikk faktisk flest lilla i år

Linda sa...

Mmm, vilken fin bild och ljuvlig katt!

JULIEK sa...

lindalotta: ja vackra båda två : )