tirsdag 5. september 2006

Stillhet

21 kommentarer:

Hulda sa...

Så fine fjellbilder, og originalt tatt!

Glemte å si under forrige innlegget ditt at jeg har besøkt mange slike steder som du har bilder av. Rundt omkring i Norge. Jeg har bl.a vært på Troldhaugen, Aulestad og Lysøen. Flotte steder med fordums sus, og nydelige interiører!

Anonym sa...

Förstår vad du menar med Stillhet! Otroligt vackra bilder!

Anonym sa...

Du kan verkeligen hantera kameran... jag blir totalt hänförd av dina bilder....Lovely...

Jag vill ha en ny digitalkamera, helt klart.

Anonym sa...

Precis där vill jag sitta och bara titta ut över vattnet. Minst en vecka!

Moni sa...

Jag kan inte göra annat än att falla in i kören: Vilka FINA bilder! Hur läckra som helst.
Man nästan hör hur tyst det är när man tittar på dem...

Anonym sa...

Nydelig! - ikke mer å si...

Anonym sa...

Får lyst å hviske:nyyyyydelig!

Kjersti sa...

Kjempe fine bilder! Så ut som det var kjempefin utsikt, og bratt! Må du ikke ramle utfor. :-)

Ingrid sa...

Jeg hvisker jeg også, for ikke å ødelegge stemningen: Nydelige bilder! Vakkert!

litenIda sa...

Nydelige bilder!!

Linda sa...

Det är bara så vackert...

Någon har namnsdag idag... Grattis...

Tone sa...

Stemningsfulle og vakre bilder... Jeg tenkte på Irland når jeg så de, har ikke vært der, men VIL dit!

JULIEK sa...

hulda: ja er det ikke fine steder. Har vært på Troldhaugen, men ikke på de ander plassene. Vil gjerne til Lysøen

lina: ja stillheten man finner her er utrolig

lotta: velkommen hit : ) ja digitalkamera er nesten et måste nær man har blogg

matilda: ja her blir man inte less på at bare sitte å titte ut i havet och drømme

moni: faktisk så hør man havet och fåglarna, men tystnaden er endå der, kanskje fordi alt annat bråk er borta

karna / anniche: takk så mye

kjersti: det er kjempe bratt der, man må faktisk passe seg

ingrid / daisy: tusen takk

lindalotta: har jag namsdag idag? Kommer ihåg nær jag bodde i Ørebro och gikk lågstadiet. Da var det bare ett namn som hadde navnedag, och Heidi var ju et utrolig ovanligt namn i Sverige på den tiden, så jag fikk aldrig fira namsdag, sukk.....

leah: ja det ligner veldig på Irland faktisk

Det Mörka Hotet sa...

Fina bilder och GRATTIS på namnsdagen!

Samuel

Anonym sa...

Vilken utsikt, och vilka bilder! Vackert!

qi sa...

Grattis på namnsdagen! Du är så bra på att ta bilder!!!

JULIEK sa...

samuel: ja så roligt at jag har namsdag, fikk aldrig fira den nær jag bodde i Ørebro : )

malin: tack och velkommen hit : )

qi: skulle ha lagat en kake. så kunde jag bjuda er alla hit och firat : )

Hannele på Hisingen sa...

Vilka fina bilder.

JULIEK sa...

hannele: så trevligt du gillade dom : )

Anonym sa...

Vilka vackra kort du tar!! Jag är stum. :-)

JULIEK sa...

lox: tusen takk for fine ord : )