søndag 15. oktober 2006

Enda blomstrer rosene...

... og jeg lager potpurri.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønt bilde,ja det er litt rart at rosene fremdeles blomstrer i hagen, vi er jo snart i november. Klippet plenen i går, (håper denne gang det er for siste gang i år), jeg måtte også luke i beddet, overgrodd med ugress. Stakkars hunden, tror nok den kom opp ja, festlig bilde. Den må like å bade, det gjør ikke jeg, har vannskrekk.

hummmlan sa...

Vilket vackert foto!
Ha en skön söndag :-)

Kathrine sa...

Nydelig bilde da!:)Vakker rosafarge.Helt utrolig at det blomstrer enda...Men det er jo veldig godt med en slik høst som vi har hatt!:)Deilig med sol!!Ha en skjønn søndagskvled!

Hulda sa...

Så nydelige farger, blir nok et fint putpurri av de rosebladene.

Sol sa...

Vakkert bilde.....bringer med seg gode tanker...... ;-}

Tia sa...

synes jeg kjenner den deilige duften av roser :)
nydelig bilde

litenIda sa...

Så fint bilde! Enn at rosene blomstrer fortsatt, det er ganske utrolig synes jeg. Nyt den deilige blomsterlukten! :)

Tone sa...

Herlig bilde! Blir sikkert kjempekos å ha til vinteren som et lite streif av sommeren som var :-)Nydelige lykter du har kjøpt, og stakkar voven som ikke kommer seg på land....Vi hadde en hund en gang som var helt vill etter å bade. Han hoppet fra badebrygga sammen med ungene, og det var litt av et syn :-)

JULIEK sa...

kreoline: ja det er så utrolig med alt som fortsatt blomstrer. Setter ekstra pris på det nå, da jeg vet at det snart er slutt.

hummlan: tack så mycke : )

kathrine: det er letter nå ja og ta imot vinteren når høsten har vært så fin, deilig er det : )

hulda: ja dette er blader fra en gammel rosesort som dufter kjempegodt og sterkt. Tørket endel av dem i sommer og har dem nå på glass. God duft er det fortsatt. Skal bruke av det utover vinteren.

sol: ja det gjør det : )

tia: det lukter vedlig godt av disse : )

daisy: ja det er koselig at man enda kan ta inn blomster : )

leah: ja det blir koselig til vinteren, dufter deilig av disse. Kira også jumper uti så fort hun ser vann, er gal etter det.

Anonym sa...

Detkommer säkert bli jättevackert! Fin och inspirerande bild! Hurra, jag kan kommentera igen!

JULIEK sa...

cleo: den dufter veldig godt også i tørket tilstand, skal ha dem i glass/skåler, tar jag några droppar olje på vil dom nog lukta enda mere. Så glad jeg blir når jeg hører du klarer å kommentere : = )