fredag 8. desember 2006

Nå dufter det så godt i mitt hjem

16 kommentarer:

Sarah sa...

Åhhh ja hyacinter dufter så dejligt. Skal have købt nogle nye i morgen da dem jeg har er ved at blomstre af.
Julestjernen med lys er så fin, min farmor havde sådan en i vinduet, der var tændt helt til hellig tre konger, så de vise mænd kunne finde vej...

Anonym sa...

Jaaa! I helgen köper jag mina!

Anonym sa...

Nydelig!

Ble helt sulten av å se på innlegget ditt nedenfor også...nammm

Ha en fin helg!

Hannele på Hisingen sa...

Fint, hyacinter är mina favoriter, doftar gott hos mej också :)

Anonym sa...

Så fint så fint :) Trevlig helg!

Helle sa...

Flotte svibler Julie. Deilig juleduft:) Klem fra Helle

Anonym sa...

Å så fint! Hag har inte köpt någon hyacint ännu, ska kanske göra det i dag...Må gott. anna

Anonym sa...

Det doftar ljuvligt! Jag har klätt oasiskoner med mossa. Man får spraya dem lite med vatten så håller de sig ganska fina.Trevlig helg!
lina.tradgardsblogg.se

Mia sa...

Så nydelig. Svibler er bare favoritten til jul - har allerede kjøpt tre ganger - noen er i blomst og noen er bare løken enda...

Anonym sa...

Vad fint!
Det doftar hyacint hemma hos oss också!

JULIEK sa...

sarah: jag skal også kjøpe flere, så har jeg några som dufter hele tiden : )

christina: : = )

karna: så koselig maten så god ut : )

hannele: ja hyacinter måste man bare ha : )

ljuvligt hemma: tackar du : )

helle: koser meg så med den duften : )

anna: har aldrig kjøpt så tidlig, men koser meg med duften nå : )

cleo: ja ikke sant : )

lina: ja selvfølgelig er det oasis kjegler, da forstår jag at man kan klare å holde dem ganske så fin : )

mia: hi hi skal kjøpe flere jeg også nå : )

nilla: ja er det ikke herligt : )

Anonym sa...

Åh jag känner ända hit hur gott det luktar!!

Linda sa...

Det är verkligen juldoft för mig...

JULIEK sa...

diddi: ja bare man ser bildet gjør man jo faktisk det : )

lindalotta: ja ikke sant : )

Elisabet. sa...

Sök arbete som har med bilder och sånt att göra!!
Bums.

Nu hör du vad jag säger ..-)

JULIEK sa...

elisabet: ha ha du, ja det er kanskje noe å tenke på det : )