onsdag 15. august 2007

En varm hilsen til dere alle

37 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

*VAKKERT*
Klem:o)

Lynetmor sa...

SÅ KJEMPE FLOTT BILDE :-)

Linas inredning sa...

Åh så härligt!

litenIda sa...

Det var et nyyyyydelig bilde!

Det Mörka Hotet sa...

Tack, vännen!

(Och precis så där känns det när Sverige vinner i fotboll/ishockey...!)


DMH/Samuel

Anonym sa...

Och en riktigt varm hälsning tillbka till dig

elin1976 sa...

Et utrolig stilig bilde. Du har vel ikke fiksa dette selv. I så fall er du hyra i min grafiske virksom het. he he. Are you ok?
Her er det bra. Mannen er glad jeg sletta den gamle bloggen for det stod masse info om oss. Ny blogg nye muligheter. Livet er herlig:O)

Karin sa...

Vilken härlig bild! Nästan något religiöst över den. Kram!

Norah sa...

For noen utrolig gode bilder du tar!!! Er det dine bilder alle sammen? Kan jeg spørre hva du bruker av utstyr, for jeg har aldri klart å ta noe rett mot sola. Imponerende!!
Klem

Anonym sa...

heisann:)
vakkert bilde,har du tatt det selv, mannen min var også imponert!
Ha en finkveld:)

Anonym sa...

For et herlig bilde!!!
Ang. blogg og ikke plass til bilder på bloggen, så anbefaler jeg BLOGS der jeg er. Hvis du går PRO, så får du kjempemye plass til bilder.(betaler litt for det)
Noen bruker også Image shack, og laster ned bilder derfra (da tar det ikke plass i bloggen)

Amelie78 sa...

FOR et bilde!!!!!! Nydelig!!!!!

Marie sa...

Hei!
Første gong eg er innom bloggen din. Mange fine bilete. Dette er verkeleg eit blinkskot! Ser at du er deprimert, eg ønskjer at sola må lyse i livet ditt som på biletet. Eg føler med deg. Eg har hatt ting i mitt liv og, men har det svært bra nå. Eg er begynt å blogge nå i sommar, storkosar meg med det. Velkommen på "besøk" :o)

MODERN COUNTRY sa...

Hei vennen :)
Ja, fantastisk bilde! Herlighet, har du tatt det? For en lyseffekt..Jeg er glad for å høre at alle bildene dine kom til rette altså. Gud så trist det hadde vært hvis de var borte for godt! Ja, jeg var litt full på en fest i sommer og hadde tatt endel bilder fra ukene før. Hadde somet og så slått av kameraet. Lånte det bort til samboeren og skulle sjekke alle bildene igjen. Så bare masse skjeve kanter og biter og uklare deler. Begynte å slette men så fikk jeg øye på en detalj som virket kjent. Så skjønte jeg det, jeg måtte some ut linsa igjen! Ojda, hadde slettet mange av de fine bildene mine jeg, krise!! Heldighvis har jeg en datanerd i huset og han fant et program som kunne hente alle bildene frem igjen. Alle untatt et, som selvfølgelig var knall, sutre sutre..
Det gamle huset ved sjøen var så idyllisk altså, for et sted, nydelig med slike fjell og vann :))
Ellers alt bra med deg eller? Fikk ikke med meg når du skal dra, er det lenge til? Vel, ha en god natt da sola mi, klem ;)

Sol sa...

Vakkert bilde. Vi trenger alle noen varme hilsener av og til ;-}

mossfolk sa...

Har du tagit den bilden?! Den är alldeles... fantastisk.

Hulda sa...

Oj, så flott det bildet var! Nydelig!

Anonym sa...

Takk !...sender den i retur :)
Ha en fin dag i morgen. Klemz.

JULIEK sa...

hildes: takk : )

lynetmor: takk du : )

linas: ja man kan drømme eg litt bort i bildet : )

daisy: takk for at du synes det : )

samuel: ha ha javist . Har ni vunnit något nu?

christina w: tackar : )

elin: joda det er mitt bilde det. Dette er ett av de jeg hadde redigert før, men som gikk tilbake til seg selv igjen. Så nå ble det en hurtig redigering. Følte virkelig for å vise dette bildet idag : )

karin a: ja jag også tycker det er noe religiøst over det, man blir på en måte fylt med ro av det : )

norah: så koselig at du liker bildene. Ja det er mine bilder. Jeg bruker et Canon 400 D og et eldre Sony digitalkamera. Jeg tar veldig mange bilder og da er jeg heldig iblant. Har økt kontrasten litt på dette for å få fram sol lyset bedre : )

beathe: så koselig at dere likte bilde. Ja det er bildene mine dette. Har en kjempehobby med fotograferingen og så er det jo så artig å vise dem fram her : )

sylvia: Takk så mye du for tipsene. Nå har jeg slettet endel bilder og skal begynne å minske dem litt, så får jeg se hva jeg gjør etterhvert : )

amelie: takk så mye : = )

marie: hei du og velkommen så mye hit. Takk for alle lykkeønskninger.

moderncountry: Uff altså. Ja det er så kjedelig når man mister bildene sine, og iallefall når det er blinkskudd. Jeg drar nå i månedsskifte. Gleder meg faktisk veldig, selv om det er mye å gjøre før jeg dra : )

JULIEK sa...

sol: ja ikke sant : )

mossfolk: så trevligt at du tyckte om det. Ja jag tog det nu i sommar : )

hulda: takk du : )

solstad: stor klem : )

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei vennen!
Så vakkert , så vakkert!
Jeg skulle ha sendt deg mail og grier , men her går det i hundre!
Har du det fint ?
Er visst litt greier i bloggene om dagen skjønner jeg , jaja!
Gleder meg masse til beøsk fra deg , ikke lenge til nå altså!
Hva med å lage en ny blogg , så linker du bare hit ?Med samme navn ? Slipper du frustrasjonen ?
Klem fra din venn:)))

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Verkligen en vacker och effektfull bild! Och när man klickar på den och ser den i större format är den ännu vackrare!

litenIda sa...

Hei, igjen!

Jo, Holmen Fjordhotell er også et spa-hotell. Fikk ikke prøvd det ut denne gangen, det får bli neste gang..! :)

Anonym sa...

Utrolig nydelig bilde! Hvordan i all verden får du disse måkene til å være der de skal være i bildet??? Eller rettere sagt! Du er på rett plass til rett tid! Du er kjempe flink å ta bilder! Ha en fin torsdag!

Anonym sa...

Fantastisk flott bilde, og jeg hilser tilbake... =0)

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha, ha: Sverige vinner alltid!

(Så länge vi slipper norska längdskidåkare!)


DMH/Samuel

JULIEK sa...

anniche: Ja får se hva jeg gjør. Nå har jeg slettet endel bilder, men den fylles vel snart igjen : )

bildbloggerian: tack du, ja den ser bedre ut i stort format : )

daisy: ja har sett det på tv, har så lyst selv å dra dit : )

lillemy: he he ja det er det å finne seg på rett plass. Skal innrømme at jeg tok mange bilder før jeg fikk dette altså : )

karna: takk så mye : )

samuel: ha ha ha, jasså dere vinner alltid, ja kanskje det ja ; )

Hannele på Hisingen sa...

Vilken bild!

FO - 2 sa...

Takk.
En varm hilsen tilbake til deg.
Klem fra Ida.

JULIEK sa...

hannele: takk du : )

ida: takk så mye : )

qi sa...

Herregud julie vilka bilder du tar! Denna är bara helt fantastisk! Fast det har jag säkert skrivit tidigare, många gånger...

JULIEK sa...

qi: tack så mye du : )

Anonym sa...

Vet du...skicka den bilden till en fototävling. Urläcker!!

Anonym sa...

Fantastisk vakkert...helt rørt her jeg sitter...

JULIEK sa...

gunnel: tack du, ja kanskje det : )

anki: ja det er litt høytidelig dette bilde : )

Anonym sa...

Ser du har fått veldig mange kommentarer på dette bildet - og jeg kan ikke annet enn å slutte meg til - det var virkelig et blinkskudd!!
Ha en fin mandag!

Editor sa...

Vilken ljuvlig bild på fågeln!