lørdag 4. april 2009

Romabilder






12 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

WOooooW!!!! Dit har eg alltid hatt lyst.. men det blir liksom aldri!
Eg er ein eventyrar, og elskar å reise og å oppleve...men det har vorte lite med det siste åra...

Ha ei flott påske!
Monica

GundaM sa...

Wow, for noen byggverk! Vi blir litt små her oppe i nord...

Påskeklem fra meg ;0)

FO - 2 sa...

Vakker serie.
Flotte bilder og veldig flott arkitektur! :)

Marie sa...

Vakkert!
Skulle gjerne vore i Roma eingong eg også.

Anonym sa...

Å så herlige bilder fra Roma!!! Dit har jeg også lyst til å dra en gang. Hvor lenge var du der?
Bodde du bra? Hvordan var hotell standard i Roma kontra London?

Karin sa...

Åhh, vilka fantastiskt fina bilder! Jag som aldrig besökt denna fina stad blir verkligen extra sugen på att åka dit. Ha en skön vecka!

Kram Karin

Sissel sa...

Jammen godt du kom hjem da du kom hjem! Utrolig flott plass!

Camillas nya hem sa...

Åh, det ser helt underbart ut! Vilka otroligt fina byggnader, och den berömda fontänen! Härftigt att ha fått se det!

Glad påsk, passar jag på att önska!

Anne sa...

Her ja...

http://picasa.google.no/

...gratis vettu :-))

Linda sa...

fine bilder :-)

Anne sa...

Falt helt pladask for det andre bildet ditt her jeg!! Har jo sett bildene hundre ganger nå sikkert og er stadig like imponert.
Ja, dette er byen som omgir seg med historie på høt plan. Håper jeg komer meg dit en dag jeg også :-) har feriert i italia 8 ganger faktisk, men ennå har jeg aldri funnet veien dit desverre.
Ferielandet i mitt hjerte, uten tvil.

LIVS LYST sa...

Wao!! For noen bygninger.

Hilsen Ljo