fredag 24. juli 2009

Hei der........Ha en super helg : )


12 kommentarer:

Camillas nya hem sa...

Åh vilka underbara bilder! Så goa de ser ut! :)

Tack för din kommentar hos mig angående Ebbot, han mår bra nu igen. Jag är så oerhört lättad, och jag känner på mig att du vet precis varför - du verkar också känna en stor kärlek till djuren!

Hoppas du får en fin helg! Kram!

Elisa Day sa...

Iiiih vilka härliga bilder! :D Kram

Villa Nian sa...

Gosebilder :-)

Tankevågor sa...

Men så gulligt! Ha det gott du med vännen!

KRAMAR från oss.

Lusthuset sa...

Ha en skön helg du också. Underbara små katter, jag bara älskar dem. Kram!

Anonym sa...

SÅ søte! God helg til deg også!

Anne-Berit sa...

Herlighet for noen snusker,virkelig nydelige.
God helg:o)

Merete sa...

så skjønne!!! ser ut som dei kosar seg og nyt det inne i drittveret..

M.E.V. foto sa...

Koser seg bra disse to:)God helg.

Anne sa...

Kun en ting å si ; megabilder!!

Hobbygåsa sa...

Ååå så søte og herlige! Og så flotte bilder du poster fra bryllupsøya, det må virkelig ha vært en opplevelse! Ha en fortsatt fin helg!

Viola sa...

Næ-men! Så søtt! Jeg blir helt varm innvendig når jeg ser de pusete pusekattene! :) Jeg har scrollet ned i bloggen din nå og liker den så godt at jeg legger med til som følger :) Jeg bare elsker katter!