fredag 24. juli 2009

Hei der........Ha en super helg : )


12 kommentarer:

Camillas nya hem sa...

Åh vilka underbara bilder! Så goa de ser ut! :)

Tack för din kommentar hos mig angående Ebbot, han mår bra nu igen. Jag är så oerhört lättad, och jag känner på mig att du vet precis varför - du verkar också känna en stor kärlek till djuren!

Hoppas du får en fin helg! Kram!

Elisa Day sa...

Iiiih vilka härliga bilder! :D Kram

HusEtt sa...

Gosebilder :-)

Londongirl sa...

Men så gulligt! Ha det gott du med vännen!

KRAMAR från oss.

Lusthuset sa...

Ha en skön helg du också. Underbara små katter, jag bara älskar dem. Kram!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

SÅ søte! God helg til deg også!

Anne-Berit sa...

Herlighet for noen snusker,virkelig nydelige.
God helg:o)

Merete sa...

så skjønne!!! ser ut som dei kosar seg og nyt det inne i drittveret..

Monicas Hage sa...

Koser seg bra disse to:)God helg.

Anne sa...

Kun en ting å si ; megabilder!!

Hobbygåsa sa...

Ååå så søte og herlige! Og så flotte bilder du poster fra bryllupsøya, det må virkelig ha vært en opplevelse! Ha en fortsatt fin helg!

Viola sa...

Næ-men! Så søtt! Jeg blir helt varm innvendig når jeg ser de pusete pusekattene! :) Jeg har scrollet ned i bloggen din nå og liker den så godt at jeg legger med til som følger :) Jeg bare elsker katter!