torsdag 20. august 2009

Ett torsdagsvindu

Går litt tregt her på bloggen for tiden. Vært mye på farten og sliter litt med bildene om jeg legger inn. De blir uklare eller mister farge. Har prøvd å legge dem inn på flicr, det skal vist hjelpe, men får ikke til å laste dem inn der. Mister litt kreativiteten av dette, men får vel løst det etterhvert. Nå er hverdagen snart tilbake. Egentlig godt å få litt struktur i hverdagen igjen. Har fått plukket litt blåbær og en god del kantareller i det siste. Håper og få mer blåbær og kanskje litt multe til helgen. Om ca en uke er nok tyttebærene også klarer. Blir glad av å sanke fra naturen og fryse ned. Stor glede om vinteren og ta av dette lageret. Ha en fin tordags kveld : )

7 kommentarer:

Hulda sa...

Stilig vindu! Artig med de to klovnene. :) Kos deg i kveld. :)

Ingrid sa...

Morsomt vindu! :) Kos deg med levende lys i mørke kvelder... det synes jeg er så stas med høsten! :)

Hege sa...

Ikke la datating ødelegge kreativiteten din!! Selv om man blir frustrert når ikke ting virker som det skal.

Jeg hadde også dette problemet en stund, etter jeg startet å bruke Ecto når jeg blogget. Men Flickr ble løsningen for meg.

Herlig bilde av vinduet med klovnene!

Ha en finfin torsdagskveld!

Marie sa...

Klovnane gjev liv til vindauga :)

Eg har ikkje hatt problem med å legge ut bilde, til no iallefall. Eg lagar innlegga direkte i blogspot og lastar bilda opp frå dataen. For eitpar dagar sidan kom eg ikkje inn på bloggen i det heile, men det løyste seg heldigvis...

Gler meg til september eg også :)))
Klem :)

Katrine K sa...

Flott bilde, vi også sanker blåbær, i går spiste vi friske bær til pannekakene...nam!
Håper du får løst dataproblemer, det kan jo være at brannmuren din har for strenge innstillinger...jeg vet ikke. Flickr pleier jo å gå greit.lykke til!

johanne`s rom sa...

Du fant bær, ja, det er bra. Veldig godt å kunne ta opp selvplukket til vinteren. Det er ikke det samme med det du kjøper i butikken. Loppemarked i Sundet i morra, bare til orientering. Ønsker deg en god helg.

Mitt hvite hus sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen... ja Kira er et vakkert navn... vil alltid forbinde det med min Kira..

Jeg er velidg glad for å ha både Simba pusen og ikke minst Natasha...

Ønsker deg en fin helg..
klem Kerstin