søndag 21. februar 2010

Søt ja ...

8 kommentarer:

Hulda sa...

Så søt hundevenn! :) Tøff veske du har også. Oi, har dere så mye snø at postbilen ikke kan kjøre? hmm..

Familien i Fjellborg sa...

...kjempesøt..
god søndagskveld
klem anita s

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Nåååååååååå, så skjønn!

Viola sa...

Nusselig søt! Skjønner det er kommet mye snø hos dere, håper postmannen kommer fram snart! Har sett hele siden nedover her nå, myyye fint og flott!! :)

Sylvia sa...

Næmmen , så søt!
Forkjølelsen kom også sånn plutselig på meg. men tenker jeg etter, så stod jeg dagen før,i en time og ventet på bussen i Oslo i iskaldt vær. Bussturen hjem på 2.5 time var iskald, så det var nok da jeg begynte......
Men nå er jeg på bedringens vei, og skal lure meg ut i snøen en tur.
God bedring. Husk: Cognac hjelper mot forkjølelse!

ide-puffen sa...

Nusselig! Mine to kjøtere ville nok ha kastet den opp i luften og lekt for tøft med denne....
Hule ja....hemsen din er kjempe fin. Det er virkelig godt å ha sin egen plass hvor jeg kan gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil det he he.

Ha en fin dag videre.
Klem fra meg.

organic-lizzi sa...

Veeeeldig vakker!! Ser litt sliten ut..Er vel ikke bare bare å være på besøk:-)
Kooos kveld & Klemmm Randi

Kattfot sa...

Nämen åh så söt liten vovve!