tirsdag 2. mars 2010

Bare rot...
Mye rot her nå. Får ikke opp nettet på pc min, så begrenser veldig muligheten til å være her inne. Og telleren på blogglinken har fastnet så jeg står oppdatert med ett innlegg for tre dager siden, med ett innlegg som ikke finnes. Vet noen hvorfor det er slik ????
Veldig kjedelig at dere som titter inn ikke ser når nye innlegg er lagt inn : (((((

Blir lei og oppgitt, men prøver å se rundt meg i verden og skjønner fort at disse små bekymringer er minimale. Folk strever virkelig der ute, og da tenker jeg spesielt på Haiti og Chile. Sender klemmer til alle som er innom og håper pc kanskje tar til fornuft snart og funker : )

Alt var kanskje bedre i gamle dager. Man slapp iallefall og bekymre seg for nett og elektronikk. Og hverdagen var nok fredeligere enn alt av stimuli vi nå har rundt oss. Iblant drømmer jeg meg langt tilbake i tid, men jeg vet jo at alt ikke var så enkelt da heller....men drømme er jo lov : ))))

5 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Det var hvertfall misunnelig ryddig på det bildet:-))
Sånn får jeg det liksom aldri jeg...
Klart det er lov å bli både lei og frustrert når det ikke fungerer.. Jeg har love and hate-forhold til den umettelige tilgjengeligheten..& ønsker meg sånn sett også tilbake i tid innimellom...
Tror blogspot til tider "detter"ut på en eller annen måte.. Har opplevd å ikke få lagt inn innlegg på over flere dager...
Vi sender PC/Nett-engelene til deg da kanskje:-)
Ikke bare be,men forlang.....thi..hi..
Kooos dag i strålende sol & Stooor klem fra Randi

ide-puffen sa...

Heisann. Har savnet oppdatering av deg. Hmm det blir da vel bra med den pc'en, men jeg kan ikke hjelpe deg for jeg hakke så my peil sjø he he.
Ha det uansett fint.

Klem
Randi

Marie sa...

Så vakkert rom du viser her, nydelege dører og vegger :)

Gamle dagar, hm, eg levde då og eg, hehe, og det meste er mykje betre nå!!! Neida, eg har mange gode minne både frå barndom og ungdomstid, men det var veldig lite penger i min barndomsheim og det sette sitt preg på det meste. Mor var flink til å snu på krona så me mangla igrunnen ingenting, altså av det me var nødt til å ha. Gleda var derfor ekstra stor når det vanka noko ekstra :)

Håpar at dataproblemene ordnar seg, forstår godt at du blir irritert.

Anne-Berit sa...

Er også så gammel at jeg husker gamle dager.Man kan lett forherlige det som var da,men folk hadde sine problemer da som nå.
Håper du får i orden pc-en din,er ikke noe skøy når ting ikke funker som de skal.
Ha en fin onsdag:)

Viola sa...

Det ser ut som du får lagt inn innleggene iallefall, men ikke bildene.. Oi så kjedelig! Lenge siden jeg har vært her nå. Det er irriterende når noe låser seg fast slik, og en bør være forsiktig, som kan hende du er, med tanke på virus.. Noen ganger hjelper det ikke å være forsiktig heller.. Countere og html-koder fra andre websider er jeg ikke så sikker på lenger.. Om det er lett at virus kommer via den veien.. Håper du finner ut av det! :)