lørdag 12. februar 2011

Dagene bare flyr.....

..... og plutselig var det helg igjen : )

Fikk mye overskudd etter kurset på søndag.
Gikk et  grunnkurs i Neo Feng Shui,
 som er en av flere retninger innen Feng Shui.

Neo Feng Shui er viten om hvordan omgivelsene påvirker oss.
Den skiller seg fra tradisjonell Feng Shui,
ved at den tar utgangspunkt i det enkelte menneske og dets behov.
Dette falt jeg veldig for.
Har låst meg litt fast tidligere når jeg har lest om Feng Shui.
Faste regler og østens symboler har fått meg til å føle at dette var litt
vanskelig, men denne retningen passer meg perfekt.
På alle områder mener jeg vi er individuelle,
og det var stort å oppdaget en Feng Shui gren som arbeider etter dette.
Kjempespennende rett og slett.

Skal jobbe endel her hjemme etter disse prinsippene
og deler sikkert bilder og tips etterhvert.
Kommer til å ta flere kurs, det er sikkert.
Her kan dere lese om kurset jeg gikk på : )


6 kommentarer:

Min stil sa...

Så spennende. Sikkert mye nyttig å ta med seg.
Ønsker deg en fin helg.
:) Susanne

Datt sa...

Spennende, gleder meg til å få tips! :D

Hannele på Hisingen sa...

skönt att ta det lugnt ibland

GundaM sa...

hmmm, interessant. Skulle gjerne blitt med på også dette kurste jeg ;)

og ja, du skulle ha vært her igår men vi tar det igjen siden vet du ;)

fin søndag til deg!

GAWO sa...

Helt ukjent for meg dette... men høres spennende ut. Tips må du gjerne komme med. Jeg følger spent med på bloggen din :)

Viola sa...

Oi så spennende! :) Jeg er litt smånysgjerrig på Feng Shui jeg også.. (hadde virkelig trengt et slikt kurs). Jeg må ta en tur inn på linken din.. Jeg besøkte den linken du ga meg da du kommenterte her en dag, kanskje e det den samme.. Ser interessant ut..! Har luktet på det i mange år, i trege perioder, men aldri gjor noe med det..

Takk for tips! Skal bli artig å se innleggene dine fremover..

Mange utrooolige flotte bilder over her!! :)

Klem! :)