fredag 25. august 2006

Dagens katt

Ha en strålende fredag alle bloggvenner : )

22 kommentarer:

Anna sa...

Guuuuuuu va söt!!! Den bilden har du verkligen lyckats med! Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Ha en riktig god helg du også!

Hulda sa...

Så søt pusekatt! God helg til deg også.

JULIEK sa...

anna: det varmet virkelig å få de ordene av deg : )

karna / hulda: takk, vi ses vel på bloggen i helgen!

Vilma sa...

Å vilken söt liten katt,trevlig helg!

Maju från Vilma

Anonym sa...

Åh, en sån söt kisse!
Ha en trevlig helg själv, Julie.

Här hos mig kommer det inte att hända något speciellt, jag ska bara lata mig, tror jag! *ler

Det Mörka Hotet sa...

Hur fin som helst: trevlig fredag och helg!

Samuel

Sol sa...

En katt som fr meg til å smile. Herlig bilde. Må jo få fortelle at vår egen katt holdt oss våken til 01. i natt,da den hadde tatt med seg en mus inn på soverommet,og vi mtte endevende alt,ta ut sengeklær,madrasser,ALT for å få tak i det lille krypet! da var ikke katten så veldig populær en stund!!!!!
God helg!

JULIEK sa...

vilma: takk søte du : )

linn: så deilig at bare late seg, det er topp!

samuel: tack så mye : )

sol: for en herlig historie, men skjønner det ikke var like morsomt da det sto på ; )

Tone sa...

Så flott bilde du har tatt, og så skjønn en katt :-) Ønsker deg en god helg :-)

A sa...

Men åååh vad sööööööt! :D Ha en härlig dag tjejen!! :)

Lyckliga Grodan sa...

mjau på dig oxå.. njut av helgen..

Anonym sa...

Ha en trevlig helg du också :) Söt bild på katten ;)

Anonym sa...

Det var den beste kattbild jeg sett!
Vilket öga....

litenIda sa...

Det var et nyyydelig bilde!!
Nå er jeg endelig tilbake, jeg også! Har savnet dere alle masse, så skal bli godt å blogge litt igjen. Første innlegg kommer nok allerede i kveld..! :) I helgen skal jeg kose meg med å lese alle innleggene du har kommet med mens jeg har vært borte!
Ha en fantastisk helg!!

Linda sa...

Å vilken fin bild på en jättefin katt. Vilket klokt öga som spanar in oss.
Ha en riktigt skön helg Julie.

Lilla B sa...

Önskar dig en trevlig helg! Och vilket slit jag hade med listan!!!!!

JULIEK sa...

leah: ja hun er en liten luring denne katten

anna: tror inte hon var særlig fornøyd med å ha ett kamera opp i nosen : )

lyckliga grodan: ha en flott helg grodan

jenny: javist er hon søt :)

inkan: øgat vitner om styrka, hon er meget stark denna damen

daisy: så koselig du endelig er tilbake, har lurt masse på hvor du har vært : )

lindalotta: ja hon er klok med en helt spesiell vilja

lilla b: du som var så duktig med listan, lovar at inte utmana deg mer, men tyckte det var jættespennende å lese dine svar : )

Anonym sa...

Katter slutar aldrig att fascinera mig! Imorgon hämtar jag hem min nya katt. En liten tjej på 12 veckor som ska heta Saga. Hoppas bara att Doriz blir lika glad som jag är....

JULIEK sa...

katta & doriz:så trevligt med liten katt. Kira min hund er veldig god venn med alle mine katter. Spesielt en av kattene opptrer hun nesten som en mor for. Hoppas doriz også får "moder" følelser : )

Haust sa...

Ah, for eit herleg bilete!!! :D

JULIEK sa...

posidriv: takk så mye, koselig du ser innom : )