torsdag 24. august 2006

Happy



+



=


Julie

11 kommentarer:

Hulda sa...

You lucky girl! :) det ser godt ut! utfordringen fra deg er herved tatt! :o)

Linda sa...

Å, det ser gott ut!
Listan är klar.

Anonym sa...

Hei igjen Julie, glemte å skrive at jeg tar nok utmaningen når jeg kommer hjem, så får jeg gjort det i fred og ro. Trenger å tenke litt da, det har jeg ikke hode til akkurat nå.

Tone sa...

Slemme deg, må ikke friste meg på den måten ;-)

Kathrine sa...

Artig post!:) Jeg får vann i munnen!:)

JULIEK sa...

hulda: har lest dine svar, kjempeartig

lindalotta: det var nydelig

kreoline: så lurt det var, blir spennende å lese etterhvert, ha en flott tur

leah / kathrine: det var utrolig godt, og jeg ble happy

Anonym sa...

Fikk lyst til å bake noe imorgen...Tror ungene blir happy!

Det Mörka Hotet sa...

Syndigt gott - som det skall vara!

Samuel

JULIEK sa...

huset i hage: he he ja gjør ungene happy : )

samuel: sier det er helsosamt jag, fordi det er blåbær i ha ha

Det Mörka Hotet sa...

Just precis: därför är ju öl också hälsosamt...den innehåller ju vatten!

Samuel

JULIEK sa...

samuel: du har helt rett hi hi