onsdag 23. august 2006

Gult i min hage




14 kommentarer:

Tone sa...

Flotte bilder som minner oss om at sommeren fremdeles har litt å by på ;-)

Lilla B sa...

Vid den här tidden på året dominerar de gula färgerna. De får vi istället för solen :-)

JULIEK sa...

leah: ja disse sto ferdig da jeg kom tilbake fra ferie, ble så glad : )

lilla b: så underbart sagt : )

Anonym sa...

Vilka fina bilder ! Gula blommor är fina

Anonym sa...

Solrosor är en av mina favoriter! Jag ahr en kornblå gammal kaffe kanna och i den gör sig solrosorna sig ännu bättre... Särskillt om de står på ett gammalt trädgårdsbord som är vitt och stitet..... Drömmar...... //Lina

Vilma sa...

Hej Julie!

Tack för din kommentar på min blogg, mamma tycker att du också har jättefina bilder. Vilken rolig familj ni verkar ha med massor av djur...

Det Mörka Hotet sa...

Otroligt: jag fick en solros av min (yngsta) dotter igår!

Samuel

Anonym sa...

Du har så vackra bilder med glada färger i din blogg! En fröjd för ögat.

JULIEK sa...

nalle: ja gult er vackert, och spesielt nu nær dom andre fargene holder på at avta.

lina: velkommen hit. En kornblå kanna med solrosor måste ju vara jættevackert.

vilma: velkommen hit. Tittar du inn igjen vil du få se flere bilder på artslika venner : )

samuel: så trevligt. Dina døtre verkar vara så fine. Hælsa dom det : )

salt: så trivelig at du tittar innom. Roligt at du tycker om bloggen : )

Anonym sa...

Är du tillbaka! (jag är lite sen att upptäcka det...)
Vilka härliga kontraster, från tomtar till solrosor! Fina bilder osm vanligt ;).

Hulda sa...

Så fine bilder av solsikkene. Jeg likte også godt bildesammensetningen. Veldig bra!

Anonym sa...

Så flott, gjør litt av seg også nå når det begynner å minke på blomsterfloraen. Hjemme hos meg har det vært folk og klippet vekk busker, siden det er funnet pærebrann i noen av hagene..iiiikkk.. Skal ta en runde og se om det finnes noen flere busker...

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha, ha!

Jo, men de är väl som barn är mest: både underbara och jobbiga på samma gång!

Samuel

JULIEK sa...

saravillfara: ha ha ja jag er lite sån kontrastaktig, skifter fort tema : )

hulda: bildesammensetningen ble bra, men iblant får jeg det ikke til på blogger, som feks mine vindu lenger ned, helt håpløst å få det til, men, men artig å prøve iallefall : )

karna: uff da, pærebrann, det er jo alvorlige saker, håper buskene dine berger.

samuel: ja du har så rett he he