lørdag 23. september 2006

Ha en strålende lørdag

23 kommentarer:

Vintage Wine sa...

Detsamma! :-)

Moni sa...

Tusen tack detsamma! :)

Anonym sa...

Ha en strålende lørdag du også!

Anonym sa...

Tack detsamma. Här är det redan över 20 grader varmt...konstigt

Nina sa...

du också gumman ha en underbar lördag ! kram

Anonym sa...

TAKK,DET SAMME TIL DEG OGSÅ!!
flott blomsterbilde!!

JULIEK sa...

Takk til dere alle for at dere legger igjen en kommentar til meg. Blir veldig glad for det : = )

Hulda sa...

Ønsker deg også en flott lørdag - og ei fin helg! :) Nydelig bilde du har tatt.

Linda sa...

Trevlig lördag och helg till dig med fröken!

Linda sa...

... fast jag vet att du är fru!

Kathrine sa...

Takk det samme!:)Klem fra meg til deg!

JULIEK sa...

hulda: takk, bilde blir mye finere når man forstørrer det

lindalotta: hi hi fattar inte jag er fru sjælv, vil vel alltid føle meg som en frøken

inkan: det diktet har jag aldrig hørt, skal se om jag finner det

kathrine: takk så mye : )

Tone sa...

Takk likeså :-) Jeg har vært på fire loppis idag. Hadde lønningspils med kolleger igår, og det ble temmelig sent. Loppemarked og tømmermenn er ingen god kombinasjon ;-) Ang. pelargoniaene så har jeg ikke tenkt å gjøre noe spesielt med dem. Bare stelle dem på vanlig måte. Gjorde det en vinter før, og de blomstret seg gjennom store deler av vinteren. Og det er jo så koselig når det bryter ut et snev av sommer midt på vinteren! :-) Fortsatt god helg :-)

Tia sa...

Så fint et bilde!
God helg videre

Ingrid sa...

Så koselig at du vil ha et skilt av meg! Bare si i fra når du har bestemt deg for farge! Siden du er den første som bestiller fra meg, blir det en ekstra overraksele på kjøpet.. ;)

Anonym sa...

Ha en strålende helg du også, nydelig tevarmer fra Karna. Det går mot høst nå, (skal i hver fall, med 20 grader!!! jeg er møkkalei varmen), da passer det godt med varm te eller kakao.

Anonym sa...

Detsamma!! :-)

Lilla B sa...

Nu är det för sent att önska en trevlig lördag. Men jag önskar dig en mycket skön söndag istället!

litenIda sa...

En god helg ønskes deg! Har også en dårlig dag i dag, og vet hvordan det føles.. Da er det hyggelig med venner som får deg til å smile igjen! :)
Håper du får kost deg masse i helga! Hils kaninene! ;)

Det Mörka Hotet sa...

Trevlig söndag på dig!

Och se till att få med några vackra bilder från Norge åt oss...snälla!

Samuel

JULIEK sa...

leah: du er nå tøff også som går på så mange loppis i den tilstanden : ) Har tatt inn pelargoniane nå, er så vakert med dem i vinduet, håper de holder seg sånn.

tia: takk du : )

ingrid: så spennende da. Jeg falt veldig for det skiltet da du viste det på bloggen din, så flott at man kan kjøpe det nå : )

kreoline: ja er det ikke helt utrolig med de sommer temp. Gleder meg også nå til jeg kan legge i peisen og drikke te og lese blader/bøker, i mørkret : )

madame france: å så spennende det må være, tror nog jag også hadde valgt messan framfør væderet : )

lox: Tackar : )

lilla b: ja idag skal jag gjøra en god del ute, sommerværet holder sig

inkan: så fint å høre, vet ikke så mye om han, men navnet er veldig kjent ( kanskje du har nevnt han på bloggen ? ) må finne ut av diktet, et dikt om lyng må jeg ha med meg : )

daisy: ja det er utrolig hvordan ting kan forandre en dårlig dag til en god, heldigvis gikk det den veien : )

samuel: så roligt at du ønsker deg bilder. Inte svårt at bestemme seg for vad innlegget idag skulle vara :) Jag har en masse bilder i mitt foto bibliotek, så skal legge ut fler innimellan.

Anonym sa...

Vilken underbart fantastisk bild! Den sparar jag till vintern för att minnas att det kommer en vår till :-)

JULIEK sa...

christina: ja sånne bilder trenger man i januar och februar. Har sparat endel sommerbilder som jeg skal legge ut under vinteren. Velkommen hit til bloggen : )