torsdag 21. september 2006

Regn


26 kommentarer:

Hulda sa...

Så skjønne prestekragebilder - fantastisk med regndråper på.

Kjempekoselig bilde av kaninene dine! Så søte de er!

Anonym sa...

Så utrolig fine bilder. Ser skikkelig "proffe" ut. Kunne faktisk tenke meg flere av dem i glass og ramme på veggen. Er du fotograf kanskje ? Hvilken type kamera har du ? Tusen takk for hyggelig melding på bloggen min :)

Tia sa...

Ja, så kom regnet i bøtter og lass :)
Fine bilder, herlig at det blomstrer så fint enda!

Sol sa...

Supernydelige bilder Julie....Helt impregnert jeg.
;-}

Anonym sa...

Jag tycker så mycket om din blogg, för du har alltid så vackra blomster eller utomhusbilder. :-)

Anonym sa...

Och det var jag som skrev detta. :-)

Tone sa...

Sååå nydelige bilder! Du er virkelig en flink fotograf :-) Og kaninene er jo bare kjempenusselige, da...Håper du føler deg bedre, selv er jeg nesten helt fin nå. Har nettopp kommet hjem etter å ha jobbet ovetid, så sitter å myser under teppet i sofaen. Klem :-)

Anonym sa...

Du tar sååååå fine bilder, nydelig!

JULIEK sa...

hulda: takk så mye

sanna: hei og velkommen hit. Jeg er bare en nybegynnende amatør, men har alltid sett bilde motiver overalt. Synes det er kjempeartig å knipse vilt. Har et sony digitalkamera, men snart skal jeg få meg et canon speilreflekskamera, det blir saker det :)

tia: ja faktisk godt med regn nå, får gjort litt mere inne

sol: takk du, varmer jo godt når man hører det fra en sånn superfotograf som du : ) men er ikke helt fornøyd med at jeg ikke har photoshop, får ikke satt bildene slik jeg vil ha dem

lox: så trevligt at du gillar bildene

leah: så fint å høre at du er bedre. Jeg har vært dårlig hele dagen, har kjedet meg derfor må jeg blogge litt

karna: tusen takk

Kathrine sa...

Nydelig!:) Du er flink å ta bilder!:) Ha en fin høstkveld!

Anonym sa...

Jättefina bilder. Du borde rama in dom och njuta av dom som tavlor!

Ingrid sa...

Så mange nydelige bilder du har tatt i de siste innleggene! Ikke minst de av prestekragene! :)

Anonym sa...

Kjære deg, jeg er like spent hver gang jeg kommer inn på siden din...hvilket vakkert bildet hatr du tatt nå tenker jeg, og aldri blir jeg skuffet!!Nydelig - Regn kan være vakkert!!

Timotei sa...

Gleder meg til hver gang jeg skal titte innom bloggen din. Du har jo sååå nydelige bilder! Oppfriskende, nydelige regndråpebilder! Det går ikke an å bli trist av regnvær når en finner slike motiv rundt seg!

Anonym sa...

Nydelige bilder. Kaninene var så herlige, slapper godt av her. Har også hatt kanin, (min datter hadde når hun var liten). Det er noen koselige dyr. Skulle gjerne hatt, men det viste seg i ettertid at jeg er kjempeallergisk for spesielt kaniner. Var mye syk på den tiden.

Anonym sa...

Jag kan hålla med om att regn är vackert på bild, men knappast i verkligheten
ha en trevlig helg

Det Mörka Hotet sa...

Vackert som en ...blomma!

Samuel

Lilla B sa...

så fräscht!

Anonym sa...

Skjønne bilder. Du må forstørre opp noen av bildene dine og henge opp på veggen. Det er slike bilder man aldri blir lei av og se på. Bildet av kaninene også..Herlig! Ha en nydelig helg i nydelig vær!!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Dette var flott !!!

Anonym sa...

Hej vad heter din kamera? :)

Anonym sa...

Så vackra bilder!

JULIEK sa...

madame france: hei og velkommen hit. Så trevligt at du likte bildene. I hvilke fjell har du vandrat?

kathrine: takk så mye, artig at dere liker bildene

saravillfara: ja skal kopiere en del bilder, så kan jag byta motiv jevnlig

ingrid: takk, synes det er artig å ta bilder, men er jo helt ny på det

anniche: så koselig sagt av deg, nå ble jeg virkelig glad : )

timotei: kjempekoselig at du liker bloggen, ja regnvær er vakkert det også

kreoline: uff det er kjedelig med allergi, men bra du fant ut av det

cia: jag er faktisk en sådan som gillar regn, folk tycker jag er lite konstig der : )

samuel: tack du : )

lilla b: ja det er fortsatt så mycke fint i hagen, sesongen varer så lenge och det er jo underbart

huset i hagen: ja tenkte å få kopiert opp endel bilder. Skal ha endel av dem i gangen, så kan jeg jo jevnlig bytte på dem

ellas lille hi: takk du: )

roomservice: hei och velkommen hit. Har vært mye inne på siden din, men tidligere kommenterte jeg under navnet heidi. Min kamera er en sony digitalkamera, kjøpte den for noen år siden. Har tenkt å få meg en canon speilreflekskamera etterhvert : )

cleo: tack så mycke

JULIEK sa...

madame france: dovre er ju bare helt underbart, forstår godt du trivs at vandra her. Jag var en gång på ride semester en vecka, på hjerkinn på dovre. Man fikk se så utrolig mycke av denna vackra natur og luften er så klar och ren, deilig var det.
Så trevligt du tycker om Trondheim også, det er ju her jag bor : )

Anonym sa...

Snyggt! Vackra bilder även dessa! :)

JULIEK sa...

madame france: Ja musikkfestivalen her er veldig bra. Så roligt at du var her da : )

haydee: tack så mycke : )