onsdag 1. november 2006

Englesang

Anniche vil at vi skal vise våre favorittjuleting. Jeg har så mange at det er vanskelig å plukke ut en. Blir nok til at jeg viser en masse bilder av alt etterhvert. Holder på å rydde ut juleeskene fra rommet vi skal male og fant da denne snø globen (hva i all verden heter det på norsk????) Den fikk jeg av ei venninne for mange år siden og den er selvsagt et Sia produkt. Den spiller glade jul og jeg synes den er kjempesøt.
This is one of my favorit Christmas decorations

11 kommentarer:

Anonym sa...

Min syster blev av med en speldosa som spelar julsånger. Hon fick den av vår farfar. Men sedan såg hon en liknande på tradera och ropade in den för 250 kr - det var det värt.
det är vår bådas favoritjulsak!

Anonym sa...

Ja, hva heter egetlig de greiene der!?!!Den var kjempe søt da!
Jeg har en liten tradisjon å kjøpe en ny slik hvert år, så har noen nå. Den jeg viste i bloggen min kjøpte jeg i fjor på Åhlens.
Ha en flott kveld.

Elisabet. sa...

Jättefin!!

Anna sa...

*drar efter andan* Men så vacker!!!

elin1976 sa...

Kjempe søt var den.Så snill venninne du har da.
Jeg har også alltid lurt på hva det heter på norsk.
Husker at mormoren min sa "snøkule" men vet ikke om det er rett navn.

Ha en fin onsdag :o)

Anonym sa...

Min dotter skulle älska den!

Min favoritsak vid jul är julstjärnor (krukväxten - jag vet inte det latinska namnet). De blir jag så glad av, och för mig symbolen för jul (tillsammans med levande ljus).

Idag har jag köpt en julkalender till mina barn. Den kommer nog att bli deras favorit. :-)

Anonym sa...

Den juletingen din var nydelig!! Jeg har en lignende jeg også som jeg liker veldig godt og har lyst til å vise, men jeg gidder ikke å krype opp på loftet ennå. Den kommer nok....Kaninen dine i kurven var så søte. Vi har bestilt marsvinunge til jenten vår. Det gleder vi oss til. :0)

Anonym sa...

Så sött! :-)

Line sa...

Så skjønn englekule!

Hulda sa...

Så søt den englekulen var. Nydelig, og fint at den spiller en julesang også. Søte kaniner i kurvene. :o)

JULIEK sa...

roomservice: ..men så bra hun hittade en likedan, sånt betyr ju mycke : )

anniche: ja de er søte, husker de enkle små man fikk som barn, rene skatten var det : )

elisabet: ja den er søt : )

anna: tack du, tycker mycke om den : )

elin: ja snøkule er det nok : )

lox: ja jag med er jætteglad i julstjærnor, har alltid en massa av dom : )

huset i hagen: passet så bra for meg nå når jeg alikevell lemper julekasser, artig å se oppi dem da, blir sikkert mere bilder snart tenker jeg : ) marsvin blir spennende de er så søte.

cleo: tack : )

line: ja ikke sant, noe uskyldig over den : )

hulda: ja den er så søt. Ekstra artig at jeg fikk den av en venninne : )