lørdag 11. juni 2011

Skilt....


Elsker skilt jeg.
Titter alltid opp når jeg er ute å reiser, for der henger dem.
Artig å se om jeg klarer å gjette meg til hva de symboliserer.
Det over viser vel tydelig at her serveres det vin : )


Over ser jeg drikke kar, og hungarorium må vel bety spiseplass.
Det under kan man vel ikke ta feil av : )


Her kan man ikke ta feil.


Greit at det står antique, ellers hadde jeg ikke skjønt det.


Hi hi herlig skilt for en systue : )


Et skilt jeg gjerne skulle hatt selv.


Så neste gang du er ute å reiser.
Se opp for der henger dem : )))

2 kommentarer:

Sissel sa...

..og spesielt sure var de heller ikke! Fantastiske er de ;) vil ha sånn sjøl i det siste huest jeg skal bo i.

Tankevågor sa...

Vilka vackra skyltar! Visst hade du en på bloggen en gång med ditt namn på eller hur? :-) Jag har för mig att jag minns att det var så.

Tack snälla du för dina fina ord på FB-mailen om Merlin! Jag hade inte sett dem förrän du skrev på bloggen. är inte så mycket på FB.

Kram från mig och ett regnigt Stockholm.

( nu ska jag minsann se om jag inte har några vackra skyltar i den här staden också)